Az első nap délelőtt „A jövő hídjai” blokkban a „Látványos szerkezet gazdaságos módon: az M44 Tisza-hídja” címmel Teiter Zoltán ismertette a „Hidász Napok” logóján is megjelent íves pilonú ferdekábeles híd tervezésének előzményeit a tanulmánytervtől az engedélyezési tervig, a nyolc tanulmánytervi változat bemutatásával, költségelemzésével.
Az előadás vetített diái az alábbi linken honlapunkon is megtekinthetők:
Másnap (június 16.) délelőtt a „Vasúti és vasút felettihidak” témakörben Kósa Tamás „A székesfehérvári vasútállomás vágányhálózata felett épülő gyalogos felüljáró tervezése” címmel mutatta be a nagyon sokféle szempontnak és elvárásnak megfelelő szerkezet kialakítását, nehézségeit.
A vetített diák az alábbi linken láthatók:
Az előbbi két hídról honlapunkon már korábban (áprilisban és május elején) is adtunk hírt rövid cikkekben.
Kósa Tamás előadása után dr. Koller Ida „A 30 éves csongrádi- és tunyogmatolcsi rácsos vasúti hidak építésének érdekességei” címmel tartott ismertetést az UVATERV-ben Néveri Imre és Ehal Zsuzsanna főtervezésével megalkotott hidakról és azok építésének tapasztalatairól.
Az előadás vetített diái az alábbi linken honlapunkon is megtekinthetők: