Előnyök:
Üldözőgörbés vizsgálat Jármű oldalnézet és az elemzés eredménye
- egyszerűen kezelhetőség, ergonómia
- járműpark sokszínűsége, testreszabhatósága, folyamatos frissítése és bővülése
Jármű paramétereinek szerkesztési lehetőségei
- a járművek nyomvonalának megadásánál több opció közül is választhatunk (easy drive, vonalláncok, kézi irányítás), az adott feladat igényeit figyelembe véve
- a megadott nyomvonalak dinamikusan szerkeszthetők
Nyomvonal dinamikus szerkesztése
- ütközés érzékelés, mely során a problémás szakaszok kiemelve láthatók
Ütközés érzékelés
Hátrányok:
- a kirajzolt üldözőgörbék, keréknyomok, sraffok további felhasználása nehézkes, az alkalmazásban megadható fóliabeállítás nem mindig marad meg
- manuális irányítás során a program jelentősen lelassul, sok esetben lefagy, „erős” hardverrel rendelkező gépeken is. (Feltehetően szoftver-hardver optimalizációs hiányosságok miatt)
- bár a jármű katalógus évről-évre bővül, célravezetőnek találnánk felvenni a kapcsolatot a nagyobb közösségi közlekedési vállalatok (Volán, BKK, stb.) műszaki osztályával egyeztetni, azok mértékadó járműveinek paramétereiről, majd ezekkel bővíteni a katalógust.
- Érdemesnek tartanánk a jármű katalógust egyéb nagyméretű (pl.: mezőgazdasági) járművekkel is bővíteni.
Összegzés:
Véleményünk szerint CGS AutoPath program, funkciót tekintve (kis optimalizálást követően) kiválóan megállja a helyét, annak ergonómiai felépítése példaértékű. A felhasználói igények alapján bővített jármű katalógus kialakításával (és folytonos frissítésével) a program közel tökéletesen lesz képes célját betölteni.